EL SEIS DOBLE
lunes, 12 de junio de 2023
Som Primera Divisió! Un èxit que ens plena d'orgull a tots
Opinió: Fernando Pascual
Opinió: Fernando Pascual
L'ascens de l'equip Family Cash Alzira FS a la Primera Divisió és motiu de satisfacció, alegria i felicitat personal com a regidor d'Esports
L’ascens de l'equip Family Cash Alzira FS, a la Primera Divisió és motiu de satisfacció, alegria i felicitat personal com a regidor d'Esports d'aquesta ciutat.
Durant aquests quatre anys, he tingut el privilegi d'acompanyar a aquest equip, vivint partit a partit i presenciant la seua constant projecció, de la mà de dos grans del futbol sala: Vicente Fontana, com a president, i Braulio Correal, com a entrenador i artífex de l'èxit esportiu.
El futbol sala ha aconseguit aglutinar a la joventut de la nostra ciutat entorn d'un esport dinàmic i enèrgic, però sobretot caracteritzat per l'esportivitat. És una alegria veure com els joves s'involucren i s'apassionen per aquesta disciplina, la qual cosa enforteix els valors de la companyonia, el treball en equip i el respecte mutu.
Com a regidor d'esports, és un honor i un motiu de satisfacció poder presenciar el renaixement del pavelló dels Esports, revivint aquells anys daurats dels anys 90. Alzira és una ciutat amb una gran tradició esportiva i esportistes destacats, de la qual cosa hem de sentir-nos orgullosos.
Vull donar les meues més sinceres felicitacions a tots els involucrats en aquest èxit: al gran equip de jugadors que ho han donat tot en el terreny de joc, al seu president Vicente Fontana, a l'entrenador Braulio Correal, i per descomptat, a la grandíssima afició. Sense el seu suport incondicional, aquest èxit no hauria sigut possible. La vostra passió i entusiasme són un exemple a seguir i una font d'inspiració per a tots els amants del futbol sala a Alzira.
El futbol sala s'ha convertit en una part integral de la nostra ciutat, generant un sentiment de pertinença i unió entre els ciutadans. És un esport que transcendeix més enllà dels resultats, ja que fomenta la vida saludable, el treball en equip i la superació personal.
Acabe la meua carrera política amb un immens orgull en presenciar el ressorgiment del futbol sala a Alzira i veure com s'ha convertit en una passió compartida per punts. La meua enhorabona a tots els protagonistes d'aquest èxit i el meu agraïment a l'afició, que ha demostrat el seu lliurament i entusiasme en cada partit.
Alzira és una ciutat d'esport i d'esportistes, i junts podem continuar construint un futur prometedor en l'àmbit esportiu.
Felicitats al Family Cash Alzira FS i que continuen els èxits en la Primera Divisió!
Fernando Pascual Moscardó | Regidor d'Esports
.-000295VD
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Añadir un comentario