EL SEIS DOBLE
martes, 19 de diciembre de 2023
L’Associació de Veïns de l'Alborxí molesta davant la decisió de l’Ajuntament de modificar la distribució de les parades del mercat
No s’ha consultat amb el veïnsla pretensió d'ocupar els guals a partir de l'1 de gener, cosa que no possibilitarà l'utilització dels vehicles
En una acció sorprenent, l'Ajuntament d'Alzira ha distribuït comunicats en totes les porteries de la barriada del Alborxi, informant sobre modificacions en les ubicacions de les parades del mercat ambulant dels dimecres. La falta de signatura en el full informatiu, sumat al fet crucial de no haver notificat prèviament a l'Associació de Veïns, ha generat un malestar generalitzat.
Des de l'Associació de Veïns del Alborxi, manifestem la nostra preocupació, ja que considerem que qualsevol canvi que afecte la barriada hauria de ser objecte de diàleg, consulta i cerca de solucions per a abordar qualsevol problemàtica que poguera sorgir, independentment de la seua naturalesa.
La decisió presa de manera unilateral planteja dificultats actuals d'implementació, llevat que es realitze una modificació en l'ordenança que regix la concessió d'ús del gual permanent. La falta d'informació ha portat a la junta directiva a convocar una reunió veïnal urgent, programada per a dilluns que ve a les 20 hores, amb l'objectiu d'abordar este assumpte d'interés comunitari.
Esta determinació unilateral impacta directament a més de 250 propietaris de vehicles, constituint un fet insòlit després de més de 35 anys en què el mercat ambulant ha sigut una part integral de la nostra barriada. L'absència de consulta prèvia i la falta d'aprovació veïnal han generat malestar i desconcert entre els residents.
La junta directiva, davant l'absència d'informació i en resposta a les queixes dels administradors i propietaris de garatges comunitaris afectats, ha decidit abordar este problema de manera col·lectiva. Instem a tots els veïns afectats a participar en la reunió del dilluns, on es buscaran solucions consensuades i s'expressaran les inquietuds de la barriada.
L'Associació de Veïns del Alborxi, reitera el seu compromís amb la participació ciutadana i la presa de decisions democràtiques, sol·licitant a l'Ajuntament d'Alzira reconsiderar esta mesura unilateral i treballar conjuntament amb la comunitat veïnal per a trobar solucions satisfactòries per a tots els involucrats.
Associació de Veïns de l'Alborxí
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
Comentarios de nuestros usuarios a esta noticia
Diego - 19/12/2023
Tanto siitio que hay en Tulell donde no molestarian a nadie , estos que planifican en el Ayuntamiento no saben ni por donde van.
Tanto siitio que hay en Tulell donde no molestarian a nadie , estos que planifican en el Ayuntamiento no saben ni por donde van.
Jomateix - 20/12/2023
Si el posen a la zona Tulell se'l carreguen. Igual que van fer amb els concerts de Sant Bernat.
Si el posen a la zona Tulell se'l carreguen. Igual que van fer amb els concerts de Sant Bernat.
pesadilla - 20/12/2023
Diego, esto del Mercat lo llevaba el anterior concejal del PSOE y llevaba el reglamente a raja tabla y ahora es el mismo ex-concejal el que ha revolucionado el gallinero cuando se trata ni más ni menos que de seguir aplicando el reglamento. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Diego, esto del Mercat lo llevaba el anterior concejal del PSOE y llevaba el reglamente a raja tabla y ahora es el mismo ex-concejal el que ha revolucionado el gallinero cuando se trata ni más ni menos que de seguir aplicando el reglamento. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Añadir un comentario