Sábado, 25 de mayo de 2024 Edición diaria nº 6.259 Año: 18 Noticias: 46.110 Fotografías: 109.115 Comentarios de usuarios: 125.681
EL SEIS DOBLE
miércoles, 10 de enero de 2024
Clic en la foto para ampliar

Foto: El Seis Doble
Ver imágenes de esta noticia
1

 El PP d’Alzira lamenta que l’equip de govern no a haja aprovat encara el pressupost per a 2024

Compromís, PSOE i UCIN ni han informat, ni debatut, ni menys encara convocat un ple de pressupostos



.-000049


.-000166
Ha finalitzat l'any 2023 i dels Pressupostos municipals per al 2024 no se sap res. L'ajuntament governat per Compromís, PSOE i UCIN ni ha informat, ni debatut, ni menys encara presentat a un ple els pressupostos municipals per a 2024.
El pressupost municipal hauria d'haver-se aprovat definitivament abans del 31 de desembre.
En lloc de debatre els pressupostos com en altres municipis, a Alzira encara no s'han presentat, ni tenim notícia de quan ho faran.
Malgrat no disposar del projecte pressupostari, ens atrevim a dir que el nou equip de govern no es posa d'acord en com repartir els diners entre les diferents àrees.
En estar el Pressupost en gran part assignat al capítol de personal i a pagar les contractes milionàries de neteja, jardineria, etc., troben dificultats en gestionar com destinar la resta del pressupost a les àrees que cada partit gestiona. 
El tripartit sense ideologia, com es denominen, estan en una lluita interna que a penes deixarà diners per a inversions i revitalitzar la ciutat.
Entenem que és un greu error i augurem un pressupost en el qual guanyaran els favors i privilegis per a seguir en el poder.
PP Alzira


 

 

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

PolíticaActualidad Política

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal