Jueves, 1 de mayo de 2025 Edición diaria nº 6.600 Año: 19 Noticias: 47.986 Fotografías: 111.325 Comentarios de usuarios: 126.627
EL SEIS DOBLE
lunes, 14 de abril de 2025
Clic en la foto para ampliar

Foto: Cofradía Prendimiento del Señor y Virgen de la Esperanza
Ver imágenes de esta noticia
1

 El dosser de l'Esperança
Per: Xavier Cantera

L'Associació Adispac - Plena Inclusió és clavari de Nostra Senyora de L'Esperança, Protectora de les Persones amb Discapacitat


 ._000815

._000766 

Una opinió més   |   Xavier Cantera 


L'Associació  Adispac - Plena Inclusió va decidir, responent al sentiment religiós de moltes famílies, sol·licitar la pretensió de ser, com vam fer en 2006 en celebrar el 25 aniversari del Centre Ocupacional la Ribera, clavaris de Nostra Senyora de L'Esperança, Protectora de les Persones amb Discapacitat, il·lusió que va ser acceptada per la Confraria del Prendiment del Senyor i Nostra Senyora de l'Esperança. D'aquesta manera este esdeveniment va passar a ser una cita important en el programa d'actes organitzats en el nostre 50 Aniversari.

Com és tradició en la Setmana Santa d'Alzira, ens hem responsabilitzat d'instal·lar el dosser de L'Esperança al Carrer Colón núm. 3, en una casa cedida amablement per la família de Faustina Gilabert Garrido i en la confecció del dosser estàn col·laborant tant les operàries i operaris del Centre Ocupacional la Ribera, l'equip de professionals i les persones de la Junta Directiva així com les famílies de l'Associació Adispac - Plena Inclusió.

El Dosser és molt senzill. El lloc central l'ocupa Nostra Senyora de l'Esperança, que està situada sota un pal·li sostingut per sis àngels orants adornats amb el verd de plantes, cedides amablement per vivers El Jardí; el passadís central està decorat per una catifa de papers de colors, realitzatda pel Centre Ocupacional la Ribera i darrere de la imatge estarà instal·lada una pantalla on, durant la visita, es projectarà un audiovisual  titulat "Esperança d'Esperances", amb el qual desitgem transmetre allò que ha donat sentit a la creació d'Adispac, a la seua trajectòria, al 50 aniversari i al compromís actual d'Adispac-Plena Inclusió com és: "Continuar treballant per aconseguir l'esperança de veure respectats els drets de les persones amb diferències funcionals", Hem d'agrair a la Confraria del Prendiment del Senyor i Nostra Senyora de l'Esperança el nomenament de Clavaris en aquest any tan significat per a la nostra entitat, a totes les famílies d'Adispac per la seva col·laboració en la intendència, a la família de Faustina Gilabert Garrido, al centre ocupacional La Ribera, a  A. Giner, a Gràfiques Sant Bernardo. i a vivers El Jardí. Esperem que us agrade i que el missatge arribe a totes les consciències. Bona Setmana Santa i Pasqua.

  

 

.-000295VID
 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.

Etiquetas de esta noticia

ArticulistasXavier Cantera
FiestasSemana Santa
SocialReligión y Culto

Añadir un comentario

Pregunta de verificación


¿De qué color es el cielo? Azul, rojo o verde
 

Respuesta de verificación

 * Contesta aquí la respuesta a la pregunta arriba mencionada.

Autor

 * Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un Nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

Email

 * La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

Comentario



Antes de enviar el comentario, el usuario reconoce haber leído nuestro aviso legal, observaciones y condiciones generales de uso de esta web.




*El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador.

*Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto, ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos.

*EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario.
El Seis Doble. Todos los derechos reservados. Aviso Legal